Hej!!
Tę przygodę bardzo lubię :D
KRONIKARZ :
1. Udajemy się do biblioteki i gadamy z kronikarzem Hamelot.
2. Klikamy na obraz, który wisi na ścianie. Przedstawia on mapę, a dokładnie wyspę Panfu, gdy nie była ona jeszcze odnowiona przez Mannego i złączona z Bitterlandią.
3. Znowu gadamy z kronikarzem. Potrzebuje naszej pomocy. Mamy pomóc mu dokończyć zapisywać historię Panfu.
4. Dostaniemy od niego notatnik. Klikamy na niego, a potem znowu klikamy, gdy znajdzie się w prawym, górnym rogu.
5. Pędzimy nad jezioro pogadać z mr. Curley.
6. Klikamy na nasz notatnik i patrzymy kogo teraz musimy odwiedzić. Teraz lecimy do restauracji pogadać z Bruno.
7. Ponownie naciskamy na notatnik. Tym razem udajemy się do San Franpanfu, aby pogadać z Momo.
8. Idziemy do profesora Bookworma w jaskini i z nim gadamy. Obliczy nam o ile mil Paul the Kid przeniósł Bitterlandię. Będziemy musieli to jeszcze raz sprawdzić klikając na tablicę, która stoi niedaleko profesora.
9. Teraz musimy pędzić do Gonzo, który jest w kiosku na basenie. Gadamy z nim.
10. Miejsce, które musimy odwiedzić to pokój Paula the Kid. Nie opowiedział on nam zbyt wiele, lecz na jego oknie można zauważyć literę E. To coś podejrzanego.
11. Następny przystanek to Sala Balowa. Czeka tam na nas malarz Pandalangelo.
12. Rozmawiamy z nim. Chce on nam przedstawić swoje dzieła. Klikamy na tablicę z obrazem i przeglądamy zdjęcia.
13. Zamykamy okno i ponownie gadamy z malarzem.
14. Po odwiedzeniu artysty udajemy się do Pandabearda w Barze Piratów. Nie był on jednak dla nas zbyt pomocny.
15. I to wszyscy. Teraz musimy wrócić do kronikarza i przekazać mu wieści. Odpowiadamy na jego pytania.
Odpowiedź 1 - To była pułapka.
Odpowiedź 2 - za naleśnikami.
Odpowiedź 3 - Evron.
Odpowiedź 4 - Cztery tygodnie.
Odpowiedź 5 - To my! Wszystkie Pandy z całego Panfu pomogły.
Odpowiedź 6 - To był Evron, zły władca Bitterlandii.
Odpowiedź 7 - Nie, robi to nieświadomie, w trakcie snu.
Odpowiedź 8 - To był Evron. Wszystko było jego złowieszczym planem.
16. Gdy odpowiecie na pytania kronikarz nam pogratuluje. W nagrodę dostaniemy sumę, zależną od tego jak odpowiedzieliśmy na pytania.
17. Lecz to nie koniec. Malarz przesłał kronikarzowi swoje obrazy, lecz były one pomieszane. Musimy pomóc mu je poukładać. Gdy to zrobimy dostaniemy znowu monety.
18. I to koniec. Hamelot pozwolił nam zatrzymać notatnik. Będzie on nas informował o wszystkich nowych zdarzeniach.
Trzymajcie łapki na pulsie!
Papa!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz