trwa inicjalizacja, prosze czekac... neurolog ..konkursy dla dzieci

piątek, 19 sierpnia 2011

"Detektywi w Bitterrlandii"

Hej!!
To jest ostatnia misja!


DETEKTYWI W BITTERLANDII :
1.   Pędzimy na taras i gadamy z Maxem i Ellą.  
2.   Patrzymy przez teleskop. Możemy przez niego ujrzeć biednego sługę i strażników Evrona. 
3.   Znowu rozmawiamy z Maxem.
4.   Klikamy na ubranie, które uszyła Lili dla nas i dla Maxa.  
5.   Gadamy z Maxem.
6.   Dostajemy mały prezent od profesora Bookworma.  
7.   To co zwykle ;P ( gadamy z Maxem )
8.   I teraz nie uwierzycie co zrobił Max... Pojawł się sznurek, Max za niego pociągnął i zza chmur wyłonił się STATEK Z BALONAMI!! Wsiadł na niego i my mamy zrobić to samo!!  
9.   Gadamy z Maxem, a potem klikamy na statek i do niego wsiadamy.   
10. Klikamy na dźwignię, która jest w statku.  
11.  Ruszamy!!  
12.  Ja nie mogę!! Jeśteśmy w Bitterlandii!! 
13.  Ale co to? Coś się zaczyna psuć, balony pękają, żagiel wymyka się z pod kontroli, a do tego potem łódź zaczyna się palić!! O nie! Ale na szczęście mądre Pandy umieją wszystko i damy radę!! Za każdym razem, gdy pojawi się jakiś problem po prostu klikamy na łódź.
14.  Po chwili, gdy zaczniemy lądować będziemy musieli odpakować mały prezent, w którym znajduje się... jakaś igła.  
15.  Klikamy na nią i przebijamy balony.
16.  Wylądowaliśmy ( trochę boleśnie ) i teraz znajdujemy się w... ( nie mogę w to uwierzyć ) przy drodze do zamku Evrona. Kryję się za drzewami, bo wszędzie chodzą strażnicy.
17.  Chwila, chwila, ale gdzie jest Max? No tak siedzi pod łodzią i nie może się wydostać... ;P Klikamy na nasz transport i gadamy z Maxem. 
18.  Musimy wymyślić plan, aby przejść niezauważonym. Na szczęście Max już wie co zrobimy. Użyjemy igieł od profesora Bookwarma. Czekamy na jednego z pracowników i go dźgamy. Zostawia on ślad... górkę mąki. Klikamy na nią, a potem na nas. Jesteśmy obsypani mąką, ale niestety czegoś jeszcze brakuje. Znowu klikamy na robotnika, a on tym razem zrzuca na ziemię worek mąki. Klikamy na niego. Dobrze nam idzie, ale musimy załatwić jeszcze worek dla Maxa. Znowu klikamy na pandę i zrzucony przez nią worek. Teraz wyglądamy jak niewolnicy Evrona. Przechodzimy kolo strażników prosto do zamku.  
19.  Teraz znajdujemy się w... ZAMKU!! W miejscu, które widzieliśmy przez lunetę na tarasie. Max ma następny plan. My musimy położyć worek na stosie i potajemnie zrobić zdjęcie, a Max odwróci uwagę strażników.
20.  Klikamy na stos mąki, a zaraz potem możemy zobaczyć jak Max zaczyna tańczyć stylem Michaela Jacksona. My natomiast klikamy szybko na ikonkę aparatu i robimy fotę wnętrza zamku.   
21. Mimo bardzo dobrego planu zostajemy złapani. Ale co to? Nagle jak z pod ziemi (a raczej jak z nieba :P) zlatują liny i... słychać jakiś głos, znajomy głos!! Tak to Ella przyleciała nas uratować!!
22.  W nagrodę dostajemy strój, który mieliśmy na sobie podczas akcji. Strój prawdziwego detektywa.


Bardzo ekscytująco... Nieprawdaż? 
Papa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz