Hej!!
To jest ostatnia misja!
DETEKTYWI W BITTERLANDII :
1. Pędzimy na taras i gadamy z Maxem i Ellą.
2. Patrzymy przez teleskop. Możemy przez niego ujrzeć biednego sługę i strażników Evrona.
3. Znowu rozmawiamy z Maxem.
4. Klikamy na ubranie, które uszyła Lili dla nas i dla Maxa.
5. Gadamy z Maxem.
6. Dostajemy mały prezent od profesora Bookworma.
7. To co zwykle ;P ( gadamy z Maxem )
8. I teraz nie uwierzycie co zrobił Max... Pojawł się sznurek, Max za niego pociągnął i zza chmur wyłonił się STATEK Z BALONAMI!! Wsiadł na niego i my mamy zrobić to samo!!
9. Gadamy z Maxem, a potem klikamy na statek i do niego wsiadamy.
10. Klikamy na dźwignię, która jest w statku.
11. Ruszamy!!
12. Ja nie mogę!! Jeśteśmy w Bitterlandii!!
13. Ale co to? Coś się zaczyna psuć, balony pękają, żagiel wymyka się z pod kontroli, a do tego potem łódź zaczyna się palić!! O nie! Ale na szczęście mądre Pandy umieją wszystko i damy radę!! Za każdym razem, gdy pojawi się jakiś problem po prostu klikamy na łódź.
14. Po chwili, gdy zaczniemy lądować będziemy musieli odpakować mały prezent, w którym znajduje się... jakaś igła.
15. Klikamy na nią i przebijamy balony.
16. Wylądowaliśmy ( trochę boleśnie ) i teraz znajdujemy się w... ( nie mogę w to uwierzyć ) przy drodze do zamku Evrona. Kryję się za drzewami, bo wszędzie chodzą strażnicy.
17. Chwila, chwila, ale gdzie jest Max? No tak siedzi pod łodzią i nie może się wydostać... ;P Klikamy na nasz transport i gadamy z Maxem.
18. Musimy wymyślić plan, aby przejść niezauważonym. Na szczęście Max już wie co zrobimy. Użyjemy igieł od profesora Bookwarma. Czekamy na jednego z pracowników i go dźgamy. Zostawia on ślad... górkę mąki. Klikamy na nią, a potem na nas. Jesteśmy obsypani mąką, ale niestety czegoś jeszcze brakuje. Znowu klikamy na robotnika, a on tym razem zrzuca na ziemię worek mąki. Klikamy na niego. Dobrze nam idzie, ale musimy załatwić jeszcze worek dla Maxa. Znowu klikamy na pandę i zrzucony przez nią worek. Teraz wyglądamy jak niewolnicy Evrona. Przechodzimy kolo strażników prosto do zamku.
19. Teraz znajdujemy się w... ZAMKU!! W miejscu, które widzieliśmy przez lunetę na tarasie. Max ma następny plan. My musimy położyć worek na stosie i potajemnie zrobić zdjęcie, a Max odwróci uwagę strażników.
20. Klikamy na stos mąki, a zaraz potem możemy zobaczyć jak Max zaczyna tańczyć stylem Michaela Jacksona. My natomiast klikamy szybko na ikonkę aparatu i robimy fotę wnętrza zamku.
21. Mimo bardzo dobrego planu zostajemy złapani. Ale co to? Nagle jak z pod ziemi (a raczej jak z nieba :P) zlatują liny i... słychać jakiś głos, znajomy głos!! Tak to Ella przyleciała nas uratować!!
22. W nagrodę dostajemy strój, który mieliśmy na sobie podczas akcji. Strój prawdziwego detektywa.
Bardzo ekscytująco... Nieprawdaż?
Papa!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz